Annons:
Etikettinternet
Läst 1672 ggr
Buffy-co
9/17/08, 8:17 PM

SweetIM.....

Hej!

Undrar om någon vet hur man blir av med en påminnelse om uppdatering av SweetIM Update Wizard…ett program aldrig installerats och alltså inte vill ha uppdaterat!
Det finns ej med i min lista över program…
Jag fattar ingenting..

Jag visste inte vad det är ens..men har googlat lite och ser att det har med ikoner,smileys att göra..Men jag vill INTE ha detta..och har inte haft.
Jag hade Smileybar för flera år sen(ej denna dator) sedan men avinstallerade det pga strul i datorn- så jag är nojig med smileyprogram..

Jag har lärt mig att man inte ska svara på frågor man får när "fönster dyker upp"..så jag har stängt ned det med krysset..Men då kommer ny fråga upp"you have chosen to postpone the update.Are you sure?"
DÅ har jag klickat "ja" för annars får jag inte bort fönstret..Skrikandes

Snälla är det någon som fattar vad jag menar??

Jag har varit bortskämd med sambo som fixat allt med datorerna och känner mig maktlös när sånt här händer..

Den har alltså dykt upp de sista dagarna-har aldrig sett den tidigare..Rynkar på näsan

Min dator går segt och jag har hållit på och rensat med Ccleaner som jag lärt mig…har även tagit bort några program jag inte använder pga min dator säger att det börjar bli dåligt med diskutrymme..
Får panik att den ska krascha..jag vet inte vad jag ska ta bort mer…Skäms

Jag får väl ta hit hjälp-men tacksam om någon kan svara om detta SweetIM…
Tack på förhand!Glad

Annons:
dizz
9/17/08, 8:44 PM
#1

Hade samma skit på min dator, fick bort det igår.

Titta i lägg till/ta bort program, sweetim står under macromedia sweetim.

Jag klickade på ta bort och det verkar vara borta nu.

Buffy-co
9/17/08, 9:05 PM
#2

#1
TACK!!Glad

Nu hittade jag det…

Har läst mycket intressanta saker här på sajten..
Ska nu köra superantispyware som det tipsades om här i en tråd..
Kanske hittar den mer än min gamla vanliga Ccleaner..

AndreasS
9/17/08, 10:03 PM
#3

#2 testa även med detta program Malwarebytes' Anti-Malware, körde själv med SuperAnti Spyware och det först nämnda programet hittade saker som inte det sist nämnda gjorde.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Buffy-co
9/18/08, 12:32 AM
#4

#3

Tack!!Ska testa den också lite senare…Glad
Vill surfa lite nu…

Superantispy.. hitttade lite mer än ccleaner!

Upp till toppen
Annons: