Annons:
Etikettprogramvara
Läst 3558 ggr
Root
4/5/07, 2:51 PM

Redigera AVI-filer

Jag skulle behöva ett program som jag kan klippa och klistra in mina AVI-filer i. Jag har filmat barnen och skulle villja ha alla dessa småfiler till en enda lång film. Vad ska jag då lämpligen använda för program? Tacksam för svar Skrattande

Annons:
johan
4/5/07, 4:01 PM
#1

Används Windows Movie Maker som redan ingår i Windows XP. Det är förvånansvärt bra, mycket enkelt och kan importera det mesta och spara filmer till DVD.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Anders073
4/6/07, 3:55 AM
#2

En liten nackdel med windows movie maker bara, jag klippte o klistrade sånt ja filmat och får fel mess att mina avi filer är fel aktiga i vissa program…

Har inte klurat ut va de är för fel ?! Kanske inte programmet utan nån inställningsfråga men annars funkar WMM smidigt

Root
4/8/07, 11:48 PM
#3

Jag testade Windows movie maker men jag hittar inte "klisterknappen" Jag tycks bara få som en spelningslista av något slag. Går det att klistra ihop så att det blir en enda AVI-fil av spelningslistan?

Cartman
4/9/07, 12:17 AM
#4

#0 Om du bara ska foga ihop snuttar rekar jag AVI/MPEG/RM/WMV Joiner. Roadrunnersnabbt program, demon är en tidsbegränsad fullversion. Snuttarna måste ha samma storlek, framerate etc för funkning. Boilsoft har också en lika snabb splitter.

Root
4/10/07, 10:00 PM
#5

Jag testar…

Upp till toppen
Annons: