Annons:
Etikettövrigt
Läst 944 ggr
Zakaraa
2014-01-10 02:06

Tangentbords strul

Nu har jag lyckats igen!
Eller jag och jag, en av mina rattor ar en datanord.

Jag har gjort detta forut sjalv dock och fatt hjalp men glommer bort hela tiden! Som ni ser kan jag inte skriva de tre sista bokstaverna eller olika tecken. Hur far jag bort detta igen, denna gang ska jag allt skriva ner det, suck pa mig sjalv.

Det ar endast kopplat till weblasaren, chrome, men jag provade att stanga ner det utan resultat, hade for mig att det fungerade att gora sa.

HJALP haller pa at bli galen, haha. Stygg ratta 😃

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
VildaVittra
2014-01-10 02:13
#1

I verktygsfältet nedan ser du förmodligen bokstäverna EN, klicka där och välj SV.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zakaraa
2014-01-10 02:14
#2

#1 Haha så enkelt var det.. Tack tack :P
Men vist ska det gå att göra samma ändring via någon kombination på tangentbordet också?

För hur sjutton har råttan kommit åt det där :O

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

VildaVittra
2014-01-10 02:16
#3

Ingen aning om hur djuren lyckas, min ena katt sprang över tangentbordet och stängde av en tredjedel av knapparna. Lyckades aldrig lösa det där. 😕

Det finns säkert ett snabbkommando, men jag har ingen aning om hur.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zakaraa
2014-01-10 02:17
#4

#3 Haha ja, ibland är djur rena datornördar 😂
Jag har en knapp som stänger ner skärmen. Vet inte hur många gånger han gick på den nu när han var ute med bebisen *suck*

Men tack för snappt svar, nu slipper jag bli galen mer :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Humi
2014-01-10 04:38
#5

Om du klickar Alt + Shift så ändrar du det.

Det går att ta bort engelska samt övriga språk i kontrollpanelen :)

Kaj
2014-01-10 11:30
#6

Här är en länk till andra shortcuts som du kan åtgärda ifall rådisen lyckats med att ändra något annat.

Annons:
Zakaraa
2014-01-10 16:39
#7

#5 Haha så det är Det han gick på igår :P Tack jag hade för mig att det var något med ALT!

#6 Tackar så mycket! Den hamnar i Bokmärken :)
Haha jadu slår vad om att någon av dem alla kommer gå på något. Så svårt att hålla Alla borta från laptopen när de är ute och springer, haha :P
Nån gång för länge sedan vände de till och mer på skärmen, kan inte minnas hur sjutton jag gjorde det. Något med piltangenterna i alla fall. Då känner man sig ganska korkad när råttorna kan mer om datorer än jag, haha ;) 😂

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Upp till toppen
Annons: