Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 1935 ggr
Miowi
1/11/14, 10:35 PM

Säljes: Sony Vaio Pro13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lätt men kraftfull dator med grym Full HD på 1920 x 1080. Haft den sedan 19 dec-13 då en tidigare köpt dator reklamerades och jag fick denna istället, sedan blev dock bestämt att jag skulle få en dator från jobbet och känner att jag inte behöver två stycken.

Datorn är otroligt lätt - 1,06 kg så lätt att ha med. Otroligt bra skärm som är mycket trevlig skärm att titta på film på. Windows 8 & HDMI uttag. Kvitto, laddare och originalkartong kommer självklart med.

Bor i Täby, kan ta mig runt i Stockholmsområdet - har ni frågor så är det bara att skriva här eller skicka ett PM!

Pris: 7800:- Nypris är från 9649, ni ser mer information om datorn här: http://www.sony.se/product/vn-pro

Annons:
Miowi
1/11/14, 10:37 PM
#1

Kan ju tillägga att skärmen är 13,3"

Miowi
1/14/14, 6:38 PM
#2

Sänkt priset till 6900:-

kissidor
1/14/14, 8:02 PM
#3

jag köpte en ultrabook med touch för ett par månader sen, annars hade jag varit jätteintresserad - det är verkligen fina grejer, galet superlätt, bakgrundsbelyst tangentbord och allt 😍

Värd på Mobiltelefoner och Android

Miowi
1/14/14, 11:32 PM
#4

#3 Verkligen, den är riktigt trevlig, jag som är van vid surfplattan (som täcker alla mina behov gott och väl) blev riktigt positivt överraskad när man såg de otroliga färgerna på skärmen. Full HD, vad är det liksom? Har jag ju inte ens på min tv 😃

jockegw
1/29/14, 2:28 AM
#5

Hej, är lite sugen på denna modell själv!

Vilka specifikationer har denna? 
Cpu, minne och ssd? Kan stå på en lapp under :)

kissidor
1/29/14, 6:59 AM
#6

jag har bestämt för mig att den infon fanns på länken i #0 förut, men inte nu längre, nu har sony stökat om där på sidan. Miowi om du fortfarande har kvar datorn och vill sälja den så får du uppdatera med den infon 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Miowi
1/29/14, 6:15 PM
#7

#5 #6 hej, ja Sony knasade med länken allt! Datorn är såld nu, hoppas ni hittar nån annan bra dator!! :)

kissidor
1/29/14, 6:37 PM
#8

grattis både till dig och till köparen då miowi 😃! själv hade jag som sagt redan köpt en ny dator bara nåt par månader innan, men denna hade verkligen varit ett lockande köp annars minns jag att jag tänkte 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
1/29/14, 7:16 PM
#9

Då låser jag tråden, grattis till att ha fått den såld Miowi.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: