13. Övrigt

Vill du bli värd för den här sajten?

2014-02-18 13:25 #0 av: Niklas

Hej!

Eftersom den här sajten inte längre har någon värd har jag lyft ut den ur nätverket.

Om du skulle vilja ta hand om sajten och driva den vidare kan du höra av dig till Staffan eller mig. Vill du veta mer om vad det innebär att vara värd kan du läsa här:

Om att vara sajtvärd

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Savvity, iFokus engelska lillasyster.

Anmäl
2014-02-18 16:39 #1 av: deeman

Du vet det redan, men jag är intresserad. Och kan tänka mig ta över tillfälligt eller t.om tills vidare. 

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.

Anmäl
2014-02-18 19:28 #2 av: Zepp

Jag röstar på Kaj.. och deeman!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Anmäl
2014-02-19 00:27 #3 av: backpacker

Jag röstar på deeman! O eftersom han är villig att åta sig uppdraget så tycker han kan bli en bra sajtvärd.

Anmäl
2014-02-19 06:20 #4 av: VSK

Håller med #2

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-02-19 07:25 #5 av: kissidor

jag tror också på deeman Glad. jättebra att han kan tänka sig att axla det ansvaret så sajten kan vara kvar Glad. det är ju en sajt med bra aktivitet och där många kan få hjälp,  så det vore ju för trist annars. 

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-02-19 09:22 #6 av: Kaj

Tackar för förtroendet men jag röstar på Deeman.

Jag har för lite tid över för att kunna driva siten då det ju ställer lite krav på att ta fram artiklar, gå igenom alla inlägg osv.
Men jag är gärna med fortsättningsvis med inlägg och svar.

Anmäl
2014-02-19 09:36 #7 av: kissidor

jag hade trott på dig också kaj Glad, men det är ju ingen popularitetstävling det handlar om, och ingen mening att "rösta" på någon som inte har anmält sitt intresse för uppdraget Glad

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-02-19 09:53 #8 av: beem

Jag hoppas Deeman blir sajtvärd. Han har visat sig vara rätt person med mycket kunskap och alltid hjälpsam.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2014-02-19 16:48 #9 av: deeman

Vad glad jag blir för Erat förtroende. Era ord och förtroende värmer, tack så hjärtligt. HjärtaGlad
Men som sagt det är ingen popularitetstävling - beslutet ligger hos Niklas o Co... 

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.

Anmäl
2014-02-20 04:46 #10 av: bamse6311

Håller på deeman kan åta sig detta

Hoppas också innerligt att Kaj blir medarbetare.

Dess två personer är de som kan förklara det mesta på ett lättfattligt sätt även för oss som inte är så kunniga/insatta.

Har själv haft dator ända sedan ABC80 men faktiskt aldrig haft intresset göra mer än trycka på "Powerknappen".

Vet inte ens hur jag skall göra för att gå in och sätta in ett nytt RAM-minne.
(Sådant får mina söner hjälpa mig med)

Både deeman och Kaj kan förklara saker på ett väldigt lättförståeligt sätt och ger väldigt bra instruktioner/tutorilas utan att aldrig någonsin på det minsta sätt bli "dryga" i sina svar.

Bästa hälsningar,
Bertil

Anmäl
2014-02-22 15:03 #11 av: Taggeman

Ser att deeman  står först bland medarbetarna nu.

><> ><> ><> ><> ><> (^I^)><> ><> ><> <>< <><

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.