Windows XP, 7 och 8.x

HJÄLP!!

2014-03-18 23:30 #0 av: Elinhedlund

Hej!

Jag behöver akut hjälp, jag ska nämligen göra en antagningsvideo till ett au pair program.
Jag har filmat och sådant men måste hitta ett bra program där man kan klippa, beskära och redigera i filmen som helst ska vara gratis också.
Är det någon vänlig själ som kan och förstår sig på sånt här och är villig att hjälpa, behöver verkligen få det bra!

Har windows 8 vilket kanske kan vara bra att veta.

Tack på förhand!

Anmäl
2014-03-18 23:37 #1 av: ElLobo

Jag vet inte om eller hur det funkar med Windows 8 men jag har Windows 7 i min dator och använder mig av Windows Movie Maker för filmredigering. Fungerar hur bra som helst, och gratis är den också.

Anmäl
2014-03-18 23:38 #2 av: Itchy

finns ju Windows Movie maker enkelt & brukar finnas i datorn

You can't spell Bitchy without Itchy

Anmäl
2014-03-18 23:54 #3 av: felle-j

Movie maker funkar alldeles utmärkt! Finns det inte redan i datorn så ta en titt här.Glad

Felix                                                                                               
Medarbetare på Datorspel och Minecraft.

Anmäl
2014-03-19 00:00 #4 av: Elinhedlund

alltså moviemaker har jag och det funkar jättebra om man liksom bara ska klippa ihop en film men jag vill beskära klippen också men det går ju inte att göra där vad jag vet :(

Anmäl
2014-03-19 00:46 #5 av: felle-j

#4 Menar du att du vill klippa bort en bit mitt i videon eller i början?

Felix                                                                                               
Medarbetare på Datorspel och Minecraft.

Anmäl
2014-03-19 08:23 #6 av: Elinhedlund

#5 njaa, det också men jag vill kunna beskära själva bilden så att säga men jag kommer nog måsta köpa ett program ändå då tyvärr :/

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.