12. Säljes/köpes

Datornörd i Uppsala

2014-04-11 12:23 #0 av: VildaVittra

Ett stycke datornörd, gärna öster om Uppsala eftersökes med ljus och lykta.

Bonus i form av ägg från helt frigående höns och hur mycket hundhångel du vill ingår.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2014-04-11 13:13 #1 av: kissidor

Tusan också, jag trodde det fanns en datornörd i Uppsala-trakten när jag såg rubriken, det hade jag också behövt Skrattar

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-04-11 13:31 #2 av: VildaVittra

Hahaha, sånt händer. Skrattar Men vi kan ju dela om det dyker upp en, jag är inte svartsjuk. Skämtar

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2014-04-12 12:46 #3 av: VSK

Viss mån av gammal avdankad datornörd är jag väl, men isf så måste det nog bli en väldans kraftig jordbävning, för just nu så bor jag mot väster om Uppsala. Lipar

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-04-14 09:09 #4 av: Kaj

Vad är behovet och vad vill ni ha hjälp med?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.