Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 1468 ggr
[imtoofabuloustofitin]
2014-04-29 18:25

Önskas köpa dator

Jag måste ha en ny dator. Jag ser väldigt mycket på film på swefilmer , kollar klipp på youtube och lyssnar musik på spotify. Det är till störst del det jag gör på datan. Jag är väldigt begränsad av pengar så behöver billigt. Är det någon som har att sälja eller har tips om riktigt billiga som ändå är bra?

Annons:
kissidor
2014-04-30 06:03
#1

Hur billig behöver den vara, och ska det vara en laptop eller en stationär? Eller skulle det rentav funka med en surfplatta (låter ju egentligen som att det skulle det med tanke på det du säger att du gör, om du inte behöver skriva långa haranger)? 

en chromebook kan också vara ett bra alternativ för dig om du inte behöver installera några program. Men som sagt, precis HUR mycket pengar den får kosta behöver man veta för att råda dig 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[imtoofabuloustofitin]
2014-04-30 11:08
#2

1-

Jag skulle kunna behöva skriva uppsatser osv till skolarbeten.

Jag är ganska begränsad så lutar åt att köpa begagnat för max 2000 kr.

kissidor
2014-04-30 16:20
#3

Ja ska du under 2000 så tror jag det blir det bästa.  En ny bärbar kostar som minst 2500, och den är nog inte för rolig. (Nu svarade du visserligen inte på om det är en station eller en bärbar du söker.) Du kan säkert få mer för pengarna om du köper begagnat, så länge du har full koll på vad det är du köper förstås!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[imtoofabuloustofitin]
2014-04-30 17:57
#4

3 - Folk skriver ju på blocket om datan men jag förstår ju inte så mycket mer än gb. Bärbar eller stationär spelar mindre roll men helst bärbar.

kissidor
2014-04-30 18:46
#5

Då är det nog bäst att du tar hjälp av nån som kan mer och som kan råda dig iom hur prisvärt det som annonseras är 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: