Annons:
Etikettövrigt
Läst 520 ggr
MorganJack
5/13/14, 7:50 PM

Tips på laptops?!

Hej! Jag ska köpa en laptop; har inte haft en dator sedan min familjs urgamla stationära kraschade för några år sedan. Jag vill såklart ha en så bra och snabb dator som möjligt så billigt som möjligt. Jag spelar inga avancerade spel som kräver extra; det enda jag vill göra är i stort sett att surfa, titta på film och ordbehandla (kommer nog att används datorn rätt mycket och ha många flikar uppe samtidigt). Och jag vill ha ganska stort lagringsutrymme då jag fotar väldigt mycket och vill spara många bilder i datorn. Jag är helt analfabet på datorer, vet inte ett skit om olika modeller och olika funktioner. Vet inte ens vad jag ska googla på för att få tips på bra laptops haha, och vet inte vilket pris man kan förvänta sig. Kan inte heller jämföra olika funktioner - "processor" och sådant där säger mig igenting alls. Jag vill ha konkreta förslag på bra, snabba och billiga laptops. tack på förhand! ^^

Annons:
CelsiusT
5/13/14, 7:56 PM
#1

Kan inte heller någonting utan råkade bara ramla in på ditt inlägg.

Tänk på att lagringsutrymme för bilder inte är kul att ha i datorn den dagen datorn kraschar. Köp hellre en extern hårddisk för bild-lagring (eller kanske två, en för bildhantering och en för långtids-lagring, det sliter tydligen rätt mycket när man skriver och skriver om på hårddisken).

Medarbetare på westernridning.ifokus

Upp till toppen
Annons: