Annons:
Etikettwebbläsare
Läst 805 ggr
Moag
2014-08-21 18:56

Chrome uppdaterar inte?

I webbläsaren chrome så kan man ju spara sidor man är inne på. När jag loggar in till chrome på en annan dator än den jag brukar använda så är mina sidor, som jag raderat för veckor sedan där, och inte de nya jag lagt till. Någon som vet varför det blir så, och om man kan få tillbaka det nya? Jag lär inte hitta dessa sidor igen så det känns ganska viktigt… De borde ju vara där, jag har ju varit inloggad när jag lagt till dem. Jag förstår dock inte hur de gamla kan vara kvar, då jag ju raderat dem.

Jag förklara förmodligen lite konstigt nu, hoppas någon förstår ändå.

Annons:
Moag
2014-08-21 21:59
#1

Jag menar alltså bokmärkena.

deeman
2014-08-22 00:46
#2

Jag vet att det har något med inloggningen/synkroniseringen av Chrome/Google/Gmail- kontot att göra, jag har själv per default avaktiverat den funktionen men vet att det har något med det att göra.
Kanske rättar till sig om du loggar ut dig från Chrome på dator 2, tar bort bokmärkena och loggar in/aktiverar synkroniseringen igen, eftersom då måste dator 2 troligen hämta om alla information på nytt. 
Titta under Inställningar > Logga in

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Moag
2014-08-22 09:33
#3

Tyvärr är den datorn ominstallerad, och det är samma gamla bokmärken när jag loggar in på den…

deeman
2014-08-22 11:44
#4

Ok, då är de förmodligen synkroniseringen som inte fungerar riktigt.
Har tittat runt lite vid Inställningar?

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Kaj
2014-08-22 14:00
#5

Du har väl inte skapat flera användare i chrome (finns under inställningar) för då kan det vara så att respektive användare får sina unika bokmärken.

Moag
2014-08-24 09:56
#6

Nja jag tror tyvärr att det är kört, får inte tillbaka dem.  Mycket konstigt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: