Annons:
Etikettövrigt
Läst 1122 ggr
Anne-Li Will
2014-09-18 14:46

Återställning.

Nu senaste tiden har mitt dator varit helt borta! En massa rutor hit och dit har tittat fram, 'din dator har dålig standard' osv.. den har blivit rejält seg och ibland svarar den inte då man klickar. Och alltid om man klickar på tex: om man ska skriva in lösen på facebook, nattstad osv så kommer det alltid upp en ny ruta/sida med en massa bokstäver/siffror i. Less är jag och vill göra en fullständig återställning till fabriksdata. Datorn är en bärbar toschiba och jag har haft den sedan julen 2012. 

Snälla hjälp mig !

Jag har återställt den 2 gånger tidigare men det har vart efter att den inte ens startat, nu funkar den ju men är väldigt risig. Jag har återställnings-dvd. Hur gör jag?

Annons:
Zepp
2014-09-18 21:05
#1

Du trycker på knapparna vid Booten så återställs den till hur den var när du köpte den!

Disken som du har är antar jag en skiva där du lagrat dina inställningar.. men först låter du datorn uppdatera sig.

O sen så får du försöka se över dina surfvanor, din säkerhet och dina backup strategier i framtiden.

http://www.dumay.info/10/2012/01/hur-man-startar-aterstUllningspartitionen-i-en-Toshiba-laptop.html

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Anne-Li Will
2014-09-21 10:42
#2

Tack så mycket för hjälpen Zepp! 👍

Upp till toppen
Annons: