13. Övrigt

Hjälp mig med bloggen!

2015-01-08 19:14 #0 av: MTR-82

Jag har för några månader sedan startat en blogg... Jag kan lägga upp bilder, skriva, länka och sånt... Men när jag kommenterar hos bloggar JAG läser, och sedan klicka på länken till min blogg ser det ut så här:

Varför? Hur gör jag för att komma direkt hit, där all info om mig och alla inlägg finns??? :

Anmäl
2015-01-08 19:21 #1 av: Ulla

Hej!

Jag har sett att det finns en sajt som heter bloggande ifokus. Det kanske är en sajt som skulle passa dig?

Sajtvärd för Keramik ifokus

Anmäl
2015-01-08 19:22 #2 av: MTR-82

Jo, jag vet.. men jag hittar inte på den. Vart finns den?

Anmäl
2015-01-08 19:23 #3 av: [mansolsson57]

http://bloggande.ifokus.se/

Anmäl
2015-01-08 19:26 #4 av: MTR-82

Tack snälla ni!GladDå får vi hoppas nån kan hjälpa mig.. Glad

Anmäl
2015-01-08 20:03 #5 av: yeahsica

Den sidan som du säger att man kommer till när man klickar på din länk, som visas på första bilden i ditt inlägg, är en sida hos Google+. (Google+ är ungefär som Facebook). 

När jag går in direkt på renoverings-huset.blogspot.se kommer jag till din blogg så som den ser ut på den andra bilden i ditt inlägg.

Vilken länk är det du anger när du kommenterar hos andra? Om du anger "http://renoverings-huset.blogspot.se" ska det bli rätt! 

Anmäl
2015-01-08 20:25 #6 av: MTR-82

Det är den länken som jag länkar till då jag skriver kommentarer.  Men det blir ändå den första bilden som visas... Eller hos vissa blir det ''bild nr 1'' och för andra blir det direkt till översta inlägget jag skrivit... hur kan det bli så?

Kan du även hjälpa mig vart jag går in för att ändra i bloggen, typsnitt, färg, text och sånt...? Vart går jag in efter att ha loggat in och hamnat här?

Såg nu att bilden hamnade överst... ;-) Och hur får man söta smileysar i bloggen istället för '' ;-) :-) ''  osv...?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.