Annons:
Etikettwindows
Läst 2089 ggr
beem
1/24/15, 4:50 PM

Rensa minnet för urklipp

Jag arbetar med 2 öppna program (Paint Shop Pro och Animation Shop ) där jag kopierar från PSP  till AS och ska där   göra dubletter - 19 st.

Jag får då upp ett meddelande att minnet är fullt. En med samma problem har förklarat för mig att det handlar om minnet där kopiera och klistra in ligger men hon minns inte hur man rensar det.  Var ligger det - hur rensar jag det minnet ?


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
Record
1/24/15, 11:06 PM
#1

Ts

Börja med att titta hur stor filen är som du skall kopiera 19 st av. Kommer felmeddelandet vid "klistra in" eller vid första "kopiera". Är då filen x 19 större än din hårddisk, kanske du kan klistra in till ett USB-minne.

beem
1/25/15, 7:51 PM
#2

Filen var inte stor. Filen är inte större än min hårddisk.Jag har gjort detta förut utan problem. Felet kommer då jag är inne i AS och försöker duplicera ung. vid tionde kopian. Jag hittade var man rensar urklipp i PSP så jag ska testa om det fungerar nu.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Record
1/25/15, 10:29 PM
#3

Den får naturligtvis inte vara lika med heller, utan minst 20 gånger mindre. Det skall vara plats på disken för att spara alla kopior du gör. Har jag fattat det rätt så får du inte fel vid första utan bara om du överskrider 10??

Upp till toppen
Annons: