Annons:
Etikettövrigt
Läst 1397 ggr
IceTee
2015-03-23 13:20

Vattentäta laptopen?

Går det att vattensäkra en laptop på något sätt? För att inte låta som en total idiot- jag tvivlar själv på det! 
Jag skulle vilja kunna se på min favorit-serie när jag ligger i badet, men ångorna i badrummet lär ju vara döden för datorn (tänkte ha den på ett bord en bit bort från badkaret). 
Går det ens? Eller är det något som bara kommer finnas i mina drömmar? 
Att punga ut för en ny, vattentät laptop är inte aktuellt då min nuvarande var en julklapp från pojkvännen och familjen och inte är speciellt gammal alls!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
VildaVittra
2015-03-23 13:28
#1

Det finns ju vattentäta lådor för kameror som man har med när man dyker, så det borde ju gå att lösa tycker man (dock, hur gör man då med fläkten på datorn?). Vet dock inte själv, utan är mer nyfiken på svaret.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Candela
2015-03-23 13:41
#2

Hur varmt vatten badar du i? 😮 Jag har haft min dator bredvid badkaret ibland, och det har inte hänt nånting med den. Men så ångar det inte en massa när jag badar 😉

IceTee
2015-03-23 13:57
#3

#2 varmt nog för att spegeln ska imma igen! Det är ju så sköööönt! #1 finns det till laptop tro?

Medarbetare på Skor iFokus

Candela
2015-03-23 14:00
#4

Kan du inte ha badrumsdörren och ett fönster - om du har något sånt i badrummet - öppet, så att fukten vädras ur?

IceTee
2015-03-23 14:37
#5

#4 kanske till sommaren (fönster då, hunden kommer in om jag har dörren öppen!), får testa det! Just nu är det lite för kallt för att ha ett fönster öppet

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: