Annons:
Etikettövrigt
Läst 935 ggr
Frida B
2015-03-30 12:58

Förbannad på gmail!

Någon som har samma problem? Jag får inte mejl som skickas till mig, men reklam, ja det går så bra att komma in till mejlen. Har förmodligen missat jobb p.g.a detta, och detta är väldigt frustrerande. Någon här som kan hjälpa mig?

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
yeahsica
2015-03-30 14:21
#1

Har du testat att söka efter mailen? Det kan ha lagt sig i någon av de andra mapparna istället för Inkorg.

Har du kollat "Alla mail", "Skräppost" och "Papperskorgen"?

Kolla dina filter: klicka på kugghjulet -> Inställningar -> Filter och se till att du inte har något filter som gör att mailen raderas automatiskt eller hoppar över Inkorg.

Zepp
2015-03-30 21:19
#2

Har du testat att använda någon av de fem mailkonton som du får gratis av din ISP?

Du kan hämta Live Mail och ställa POP3, SMTP, IMAP som du vill.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Frida B
2015-03-30 23:30
#3

#1 allt förutom det sista har jag testat, ska kolla på det imorgon!

#2 Nej, vet inte vad en ISP är för någonting ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Liz85
2015-03-31 01:04
#4

ISP är på svenska din bredbandsleverantör, men det är inte säkert att du har några sådana gratis mailadresser att utnyttja. Alla får inte det med sitt bredband.

Jag får i alla fall inte det men så har jag också mobilt bredband - just för att jag har ett behov av att kunna vara ganska mobil under vissa perioder och varken har lust att betala två bredband eller punga ut med onödigt mycket pengar de gånger jag inte är hemma. 

Och till de som då kommer på att tala om att jag ju får mobilt bredband med det fasta som jag kan utnyttja då det behövs…  Jo visst men jämför du priset på mobilt bredband fast pris och mobilt bredband som betalas för den period du ska använda det endast kan en dag kosta mellan 29-59 kr/dag! alltså 290 kr för 10 dagar.  Då föredrar jag att lägga ut runt 300/månad och veta att jag kan använda det utanför hemmet varje dag om så önskas utan att bli rånad.

[VSK]
2015-03-31 09:43
#5

ISP = Internet Service Provider

Upp till toppen
Annons: