Annons:
Etikettspel
Läst 883 ggr
Storip
2015-04-25 10:28

Facebookprofil till sida

Är väldigt irriterad på Facebook just nu…Jag försöker att konvertera min facebookprofil till en sida då jag hade min kaningård som en profil. Jag knappar in mitt lösenord och min mail i logga-in-rutan och det kommer upp en notis om att

"Du verkar använda din profil för att representera en organisation, en verksamhet, ett varumärke eller en offentlig person.

Personliga profiler är enbart till för enskilda individer och ska inkludera ett verkligt för och efternamn (t.ex. Johan Svensson). Facebook-sidor liknar profiler, men erbjuder fler verktyg för organisationer, företag, varumärken eller offentliga personer så att de kan ta kontakt med andra som kan vara intresserade av dem. Läs mer om Facebook-sidor.

Du måste konvertera din profil till en sida för att följa Facebooks regler och kunna nå din målgrupp på ett bättre sätt. Dina vänner i din nuvarande profil överförs till din nya sida som följare.

Om du har en annan sida som representerar ditt företag eller din organisation kan du nu slå samman den med din nya sida. Innan du sätter igång bör du ladda ned din Facebook-info. "

Så jag gör så att jag försöker göra om profilen till en sida genom att lägga den under husdjurstjänster. När jag kommer till sista steget står det en ruta/knapp med "konvertera den här profilen". Så jag skriver in mitt lösenord och klickar på den. Då kommer det upp en ruta med "Ett fel inträffade när din sida skulle skapas."
**
Vad har jag gjort för fel? Jag vill gärna kontakta facebook angående detta, hur kan man kontakta facebook?**

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


Annons:
Upp till toppen
Annons: