Annons:
Etikettannonsprogram-virus
Läst 1787 ggr
vallhund
6/21/15, 3:36 AM

Jag blir enormt trött

På att ständigt få upp http://goo.gl/isNF4T 

Tips?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
[VSK]
6/21/15, 8:38 AM
#1

Jag kan inte ens öppna länken. Den stängs direkt. Ta skärmdump och lägg här tack.

[VSK]
6/21/15, 9:10 AM
#2

Det verkar vara en sökmotor som google använder för personlig reklam. Den går att stänga av. 

Kan vara att du har en gammal version av bookmarklet?

vallhund
6/21/15, 10:22 AM
#3

Den dyker bara upp på dreamfilm. sidan är helt blank.

Jag misstänker att Google kan stava sitt namn rätt.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[VSK]
6/21/15, 10:47 AM
#4

#3

Om du är inloggad i google, dvs aktiv cookie, så spanar google på vad du gör och visar innehållsinriktad reklam. Detta går som sagt att stänga av i google kontrollpanel.

Jag kunde inte heller se länken, så jag antar den är död. Vill du bli av med enerverande reklam så finns det botemedel för sånt.

vallhund
6/21/15, 6:41 PM
#5

#4 Berätta gärna hur.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[VSK]
6/21/15, 7:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#6

#5

Eftersom jag inte vet vad du syftar på så berättar jag båda vi bild 1 och 2 (logga in på ditt google först) och sen ger tips på tillägg i google chrome.

Gällandes säkerhet och integritet så finns det många sätt att göra, men ett tillägg som höjer säkerhet och kontroll i din läsare är Scriptsafe. Det kräver lite arbete med sidorna du besöker första gången, eftersom du måste godkänna vad som skall få köra script eller inte av alla anrop.

Kombinerar du Scriptsafe med Ghostery så får du bra överblick på vad du ska godkänna eller inte i Scriptsafe om du är osäker.

Givetvis finns det mer än så man kan slänga in som tillägg, men vi börjar med dessa två.

Annons:
Inkanyezi
6/28/15, 6:08 PM
#7

Jag vet ju inte hur man kan blockera adresser i ditt OS, men den där adressen omdirigerar för tillfället till:
httpkolondubblasnedstreckcdn.adplxmd.com/adplexmedia/scripts/direct/direct.html?a=65801143&serverdomain=ads.adplxmd.com&size=800x600&rt=popunder&ci=10&cb={cachebuster}&SOURCEURL=232387

Enklast är väl att helt enkelt blockera det, men om det dyker upp utan att du har bett om det har du väl någon skit i datorn som du borde ta bort?

Upp till toppen
Annons: