Annons:
Etikettinternet
Läst 1030 ggr
[hamster kompis]
2015-07-06 23:16

söka namn på google?

när man söker sitt namn på google så kommer det tex upp facebook,ask och sånna saker man har konton med sitt namn i. nu är det så att mitt namn är inte så vanligt så nästan alla saker som kommer upp är mitt satt säga. N u har jag märkt att de är någon som har skrivit dumma kommentarer på youtube på min profil. det är ju inte så kul att mina medmänniskor kan se att "jag" har varit dum på internet. inte nog med det, jag har även skrivit i en annan kommentar vart jag jobbar så alla förstår ju att det är jag. nu vill inte jag att de ska finnas på google när man söker mitt namn, jag har testat med allt skicka till google,radera kontot(har de kvar ändå), kopplat bort youtube från google plus men inget funkar snälla hjälp.

Annons:
Calcifer
2015-07-06 23:47
#1

Tja, tyvärr är det ju så att när man lägger ut något på internet kan det mycket väl vara där för evigt hur mycket man än vill få bort det.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

JonasDuregard
2015-07-07 02:10
#2

#0 En sak som vore värd att pröva skulle vara att ta bort kommentarerna. 

Men har du raderat ditt konto går kanske inte det.

[Outlawly]
2015-07-07 11:59
#3

Logga in på den profilen och radera kommentarerna?

[hamster kompis]
2015-07-07 23:48
#4

jag har försökt men de går inte, aja de är väl bara att förtränga att de står på google . lite pinsamt är de väl men aja man får leva med det google kanske tar en rensning nån gång så att de försvinner av sig själv

Stallmima
2015-07-14 10:50
#5

Du får skriva till google att göra dig icke sökbar, allt finns visserligen kvar men det går inte att söka på dig

Upp till toppen
Annons: