Annons:
Etikettoff-topic
Läst 974 ggr
[lilalila]
2015-07-18 11:29

Redigeringsprogram?

Jag använder och har använt AVS Video Editor ett tag. Jag har såklart inte betalat 500 spänn för det utan kört på metoden där man klipper bort den första minuten i WMM, Ni fattar. Men ni har jag börjat kräva lite bättre kvalité. Vilket går att ställa in i AVS. Men den kvalitén försvinner ju i WMM. Så nu undrar jag om det finns något gratis videoredigerings program som inte är en testversion, inte lämnar watermarks, och behåller kvalitén. Tack för svar!

Annons:
Rheen
2015-07-18 11:44
#1

Svårt att hitta ett bra fungerande redigeringsprogram som är just gratis. Körde själv på Windows Movie Maker ett bra tag, men slutade med att jag fick rage på alla krashar, kvalitéförändringar o.s.v. Så nu sitter jag själv här med ett redigeringsprogram för ~900 kronor. Ett av de bästa köpen jag gjort, ångrar det verkligen inte, när jag tänker tillbaka på hur det såg ut med WMM. Om du verkligen vill ha ett bra redigeringsprogram är jag rädd för att du måste slänga ut en liten slant. Kommer inte på något gratis med de kraven du har. c:

~ Rheen.

Fadern
2015-07-18 16:19
#2

Och vilket redigeringsprogram är det du har som alltså är bra.

JonasDuregard
2015-07-18 17:02
#3

#0 Om du har ett redigeringsprogram du är nöjd med och bara vill klippa bort den första minuten från resultatet så är kanske VirtualDub det du letar efter.

Inkanyezi
2015-07-20 18:43
#4

Flowblade och pitivi är fria. Alternativ till pitivi kan du hitta här:
http://alternativeto.net/software/pitivi/?platform=windows

Upp till toppen
Annons: