Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Datorköp Hårdvara Program för PC Program för MAC Annonsprogram / Virus Windows XP, 7 och 8.x Windows 10 01. Internet 02. Microsoft Office 03. Operativsystem 08. Tillbehör 09. Spel 10. Nätverk & Brandväggar 11. Fildelning 12. Säljes/köpes 13. Övrigt 14. Off-topic Webbläsare Undersökningar/kluring Varningar För sajtvärd och medarbetare
Datorköp

Fungerar någon av dehär datorerna?

2015-08-23 12:28 #0 av: densomundrar

Antar att ni får liknande frågor ofta men hittade ingen bra tråd att hitta mitt svar i, jag har googlat på eran sidan.

Har nu själv gjort ett litet försök till att hitta en billigare dator som jag tror fixar att spela ts4 på men så jg inte är så haj på olika grafikkort och annat liknande, men även vad som är bättre en det andra så vill jag kolla mer er.

Jag har jämnfört 4 olika datorer, fungerar samtliga att spela ts4 på och uppfyller dom de REKOMENDERADE kraven? Någon av dessa som är bättre lämpade?

Vore väldigt tacksam om någon vänlig själ kunde hjälpa någon som inte förstå lika mycket om dessa avancerade prylar.

Anmäl
2015-08-23 12:29 #1 av: densomundrar

Systemkrav för ts4

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.