Annons:
Etikettdatorköp
Läst 808 ggr
AmandaJE
2015-08-24 10:33

Någon kunnig som kan hjälpa mig?

Hej alla 😃

Är inte så kunnig alls så frågar er om hjälp!

Funderar på denna

Jag ska ha den till skolarbete, surfa runt på internet, möjligen redigera någon bild då och då och förmodligen inte till spel alls (möjligen Sims 3 😇)

Är det något att lägga pengarna på? Eller har ni någon annan idé på bra datorer i den prisklassen som passar till det jag ska använda den till? Tack för all hjälp!😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
AmandaJE
2015-08-24 17:50
#1

Någon? :D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[VSK]
2015-08-24 22:54
#2

Tycker det låter som en helt okej dator för dom pengarna måste jag säga. Jag har svårt att se nåt bättre köp för pengarna, men å andra sidan så har jag inte letat heller. 

Det som ligger lite i underkant är processorn samt batterikapaciteten, men för de pengarna datorn kostar så kan man inte begära så mkt mer.

AmandaJE
2015-08-26 21:27
#3

Tack så mycket för svaret! Efter att ha behövt returnera en dator som var sönder har jag nu ont om tid på mig att få tag på någon innan mina studier börjar, och jag har helt enkelt funderat på en billig dator som nog inte är så bra.. Men vad tror ni om denna? Tror ni att den går att ha till internetsurf och att skriva i Word? Vet att minnet osv inte är bra alls :/ Behöver bara veta att den fungerar bra ändå, vill inte köpa någon som är seg osv, vill ändå att den ska funka fastän den är billig.. Men blir inget fotoredigerande, spelande eller liknande på den

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[VSK]
2015-08-26 23:26
#4

Blev knas med länk.

Zpookey
2015-08-26 23:53
#5

Ska du spara mycket saker på datorn (bilder, dokument, filmer mm) så är 128GB SSD i minsta laget. Bara Windows med bloatware tar upp c:a 20-30GB..lägg sedan på ett Officepaket på det så är där inte jättemycket utrymme kvar.

AmandaJE
2015-08-27 08:46
#6

Provar igen från mobilen: http://www.mediamarkt.se/mcs/product/_ASUS-Transformer-Book-T100-DK001B-Svart,90952,1544943.html?langId=-16 Förstår själv att den inte är bra, frågan är om den skulle funka till att använda Word och internet.. Det krångliga blev nu att jag hade beställt en bra dator med 8 GB ram och 128ssd men det var fel på den och pengarna får jag tillbaka först nästa vecka men jag behöver en dator innan måndag. Antingen köper jag en billig och bara har till studier ett tag, eller så kan jag lägga ut 4-5k, definitivt max 6k. Insåg att den allt första jag länkade förut skulle vara för stor, vill max ha 14" :( Det här är verkligen krångligt! Några tips? Lenovo flex, är det något att ha? Fanns inte i min stad dock så den kanske inte hinner komma innan måndag.. Några förslag? :/ http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/214792-lenovo_flex_2_d_14_touch_a8-6410-8gb-128gb_ssd-r5_series-win_81&atcl=external:ref Tack för all hjälp!

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: