Annons:
Etikettspel
Läst 1473 ggr
jappi
8/24/15, 4:36 PM

GTA IV problem...? :)

Hej! jo nu är det så att jag vart sugen igår att köra lite GTA IV. Men problemet är att när jag installerat gta så kommer det upp att jag ska fylla i 3 rutor. På första raden är det redan skrivet men på dom två andra raderna står det att man ska fylla i serial? och sen unlock code. Serial är väll numret som står på manualen? men hur hittar jag unlock code? tacksam för hjälp :)

Annons:
JonasDuregard
8/26/15, 11:01 AM
#1

https://support.securom.com/rockstarunlock/GTA_IV/index.php?c=unlock

Är du på Manual activation? Om din dator är ansluten till Internet borde det inte behövas (om du inte en brandvägg som hindrar installationsprogrammet att nå Internet). 

En liten varning: Sidan jag länkar till ser ut att vara äkta vara, men den ber dig att skicka din serial i ett formulär för att få din 'unlock code'. Jag tvivlar som sagt på att det är något skumt, men jag kan inte lova att det inte är det. 

.

Som så ofta drabbar kopieringsskyddet den som har en laglig kopia istället för den som piratkopierar (då slipper man sådana här problem). Säg till om du inte lyckas ta dig förbi kopieringsskyddet på det avsedda sättet, så kan jag hjälpa dig att göra det på något annat sätt.

Upp till toppen
Annons: