Annons:
Etikettövrigt
Läst 1120 ggr
Tobbe_490
8/26/15, 11:25 AM

Ta bort appar

Jag har en surfplatta Samsung galaxy tab 2 med android. För ett tag sedan laddade jag ned en app (som jag inte kom ihåg vad det var) som jag ganska snart tog bort. Problemet jag har nu är att det ständigt kommer upp  en sida som säger: "Tack för att du använder denna app! Vill du har fler gratisappar? Ja! Inte nu". Hur får man bort detta?

Annons:
Kaj
8/26/15, 12:08 PM
#1

Lite beroende på vilken version av Androids du har men pröva detta

Kugghjulet till Inställningar. 
Välj fliken Mer
Välj funktionen Programhanterare.
Här finns flera flikar där ditt program kan ligga Typ nedladdade, Körs osv. Du hittar din app på fliken Alla (svep till höger så kommer den fram) om du inte ser den någon annan stans
Klicka på Appen.
Välj Avinstallera. (Först kan du tömma cache etc. där och sedan avinstallera)

Tobbe_490
8/31/15, 8:56 AM
#2

Hej, tack för ditt svar. Men som jag skrev har jag redan tagit bort appen (ungefär som du skriver). Men det som nu irriterar mig är att det kommer upp reklam (eller vad man nu ska kalla det) som uppmanar mig att ladda ned fler appar. Detta sker efter det att jag laddade ned appen (något som jag ångrar). I Windows finns det metoder att ta bort sådant men hur gör jag det i Android?

Kaj
8/31/15, 9:25 AM
#3

Det låter som om du fått en annan app med på köpet.
Då rekommenderar jag dig att gå igenom ALLA program och appar på din Android. Det gör du precis som ovan men välj fliken Alla Program i programhanteraren.
Var försiktig så du inte tar bort appar och program som tillhör Android. Är du tveksam så googla fram namnet och se vad det är för program.

Upp till toppen
Annons: