Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Datorköp Hårdvara Program för PC Program för MAC Annonsprogram / Virus Windows XP, 7 och 8.x Windows 10 01. Internet 02. Microsoft Office 03. Operativsystem 08. Tillbehör 09. Spel 10. Nätverk & Brandväggar 11. Fildelning 12. Säljes/köpes 13. Övrigt 14. Off-topic Webbläsare Undersökningar/kluring Varningar För sajtvärd och medarbetare
13. Övrigt

En fråga gällande Paypal.

2015-08-26 16:25 #0 av: Shadowone

Hej. Jag undrade hur många av er är paypal användare som också har haft paypal i längre tid än er flesta och undrade om ni har varit med om att det finns en fält på banken där man kan be om betalning från en annan paypal användare. Har ni varit med om det?

Anmäl
2015-08-26 19:15 #1 av: catcult

Förstår inte riktigt vad du menar? Vilken bank? Finns det ett fält på din internetbank särskilt avsett för Paypalbetalningar? Något sådant har jag inte sett på min internetbank iaf.

Anmäl
2015-08-26 21:24 #2 av: beem

Låter skumt att du ska kunna be om betalning från en annan paypal användare. Ta kontakt med banken så du vet att sidan är helt OK - att det är bankens sida -  innan du gör något.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2015-08-28 12:10 #3 av: Veda

Via PayPal kan du be om betalning via ett skickat mejl. Men det förutsätter förstås att ni har ett avtal om någonting som ska betalas. Men du logga in på ditt PayPal-konto inte till din bank.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.