Annons:
Etikettdatorköp
Läst 1276 ggr
Chiquita_animal
9/8/15, 8:09 PM

Bra data till the sims 4 och andra spel

Hejsvejs! Köpte the Sims 4 för ett tag sedan men har inte riktigt kunna spela det för att min data har alldeles för litet sånt iz tror jag, man skulle nog ha 1.8 eller över men det hade inte min data som är en Asus, den har eventuella problem med internet och att den är väldigt seg så kan inte använda den alls förutom till Sims 3. Har använt min mammas data som är troligen en msi och det gick att installera och börja skapa en sims hur bra som helst tills när man ska börja spela med simsen. Det hackar och tar jätte lång tid satt röra sig o.s.v dessutom så vill jag spela i den bästa kvaliteten och har även hört att man kan ladda ner ett filter som gör att det blir ännu bättre kvalite och att det blir ännu verkligare. (Om ni vet vem Deligracy är så är hennes kvalite gudomlig) Vill även kunna ladda ner saker så man kan få nya kläder och möbler till Sims. Sen så tänkte jag också köpa Sims 4 dags att jobba :3 
(Bara pc) 
- vill gärna ha en data som är snabb och som man kan surfa snabbt med, en laptop. Och inte för stor men lagom. Och att man ska kunna se film utan hack och spela spel online och ladda ner andra vanliga spel m.m ni fattar? xD 
-Vilken data rekommenderar ni? 
-Vad för data använder ni? 
-Andra tips. (Helst inte för dyra datorer) 
Tack för er hjälp :) // Emilia


Annons:
Chiquita_animal
9/9/15, 6:49 PM
#1

inga svar här heller? nehepp 🤐


papa-bear
9/11/15, 8:34 AM
#2

data är sådant som ligger på datorns hårddisk.

Zpookey
9/11/15, 9:38 AM
#3

Japp…där är skillnad på data och dator. Dator är den fysiska datorn medan data är informationen som finns på datorn. :)

För att svara på din fråga så är det inte lätt att sitta här och rekommendera en dator. Bäst är det ifall du går in till någon butik och frågar där. På själva spelet brukar det stå vilka systemkrav spelet har. Ta med dig dom till en butik och säg att du vill ha några steg bättre än vad det står som minimikrav.

Chiquita_animal
11/29/15, 11:52 AM
#4

ahaa, tack så mycket. Jag visste inte att det var skillnad på data och dator XD


LajvKrattan
11/29/15, 1:40 PM
#5

Gå in på SweClockers och ställ din fråga här så kommer du få bra tips snabbt.🙂

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Rumblebee
11/29/15, 1:54 PM
#6

Nu kan jag inte mycket alls vad gäller datorer men vill du ha en relativt billig dator som klarar av spel på högsta grafik, så är egentligen en stationär att föredra. Man får mer för pengarna jämfört med en laptop. Dessutom kan man även enkelt byta ut hårdvaran i en stationär om man vill uppgradera något. Det kan man inte med en bärbar.

Annons:
Upp till toppen
Annons: