Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Datorköp Hårdvara Program för PC Program för MAC Annonsprogram / Virus Windows XP, 7 och 8.x Windows 10 01. Internet 02. Microsoft Office 03. Operativsystem 08. Tillbehör 09. Spel 10. Nätverk & Brandväggar 11. Fildelning 12. Säljes/köpes 13. Övrigt 14. Off-topic Webbläsare Undersökningar/kluring Varningar För sajtvärd och medarbetare
13. Övrigt

Vad är detta?

2015-09-28 14:29 #0 av: Tant Grön

Två gånger nu har det kommit upp ett meddelande: varning, du håller på att stänga tre flikar. Detta kommer fast jag inte varit i närheten där med muspekaren Kan det vara något virus? Har windows sju.

Anmäl
2015-09-28 15:03 #1 av: Inkanyezi

Det är troligen inget virus eller annan malware, men för att förvissa dig kan du ju skanna din dator med något av de mer tillförligtliga antimalware-programmen.

Det kan vara ett hårdvarufel som orsakar det, i ditt tangentbord eller din mus, och det kan vara någonting du gör, men inte är medveten om. Det absolut vanligaste är faktiskt att man har skickat en signal att stänga ett program som är öppet med flera flikar, exempelvis webbläsaren. Men det kan så klart ha gjorts från ett tangentbord som inte är riktigt friskt.

Anmäl
2015-09-29 15:44 #2 av: Tant Grön

Musen är lite konstig, så jag kan tänka mig att det är den.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.