Annons:
Etikettövrigt
Läst 907 ggr
[Emma J]
2015-10-31 12:44

Skapa ett Microsoftkonto

Nu vet jag inte vad jag ska göra eller vart jag ska vända mig, hoppas att någon vänlig själ här inne kan hjälpa. För att göra en lång historia kort, jag använde min gamla outlook mailadress som jag fått via skolan för att gå med på en hemsida, nu är jag utelåst därifrån och det enda sättet jag kan få det nya lösenordet är genom mailen. Men min adress är borttagen. Så jag försökte skapa ett nytt Microsoftkonto med samma adress, vilket jag tyckte var otroligt smart. MEN, jag kommer inte in. Jag har skapat kontot och kommer nu fram till ett steg där jag ska verifiera min e-post. Microsoft säger att de har skickat ett verifieringsmejl till adressen jag nyss skapat, jag behöver bara gå in i min inkorg och klicka i det. Fast jag kommer ju inte in på den adressen eftersom jag behöver verifiera den! Jag har ingen aning vad jag ska göra. Kanske minns de adressen från förut och det är meningen att jag ska verifiera den från office 365, men där kommer jag ju inte heller in. Jag fattar verkligen ingenting just nu, snälla nån hjälp mig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: