Annons:
Etikettwindows
Läst 1263 ggr
Perly
2015-12-03 16:26

Kan inte ta bort "Read-only"

Blir snart tokig då Bs Player helt slutat fungera ut ur det blå, förmodligen för att "Read-only" helt plötsligt är i bockat och inte går att bocka ur, eller jo, bockar ur o sparar men när jag öppnar igen så är den ibockad igen… några knep?

Alltid Oavsett

Annons:
Zpookey
2015-12-03 16:31
#1

Vad är det för en player? Normalt sätt ska inte en player behöva vara annat än read only. Det är bara saker som ska kunna ändras som inte ska vara Read Only. Program är inte en sådan sak.

Perly
2015-12-03 16:34
#2

Vet faktiskt inte riktigt, något killen installerade, men enligt massa inlägg på deras forum så ska det vara problemet 😐

Alltid Oavsett

Zpookey
2015-12-03 17:00
#3

Avinstallera och kör VLC istället, är min rekommendation. 🙂
http://www.videolan.org/vlc/

Jag tycker att det är lite mystiskt om BSPlayer skulle behöva vara något annat än Read Only. Den enda anledningen till att man skulle behöva Read/Write på filen är ifall man ska modifiera programmet i fråga (och då menar jag inte de vanliga inställningarna man gör i program eftersom att de ändringarna aldrig sparas i programmet i sig utan i någon extra .conf, .ini eller liknande).

Perly
2015-12-03 17:07
#4

Då testar jag på det istället, förhoppningsvis så medför det mindre frustrationer :)

Alltid Oavsett

Zpookey
2015-12-03 19:47
#5

Lycka till :)

Upp till toppen
Annons: