Annons:
Etikettövrigt
Läst 781 ggr
[rolnor]
12/5/15, 10:23 PM

Radera filmer i itunes

Jag kan inte hitta redigera/ändra-knappen i appen videor på min ipad, det finns en sån knapp när jag väljer hyrfilmer och dom kan jag radera men inte köpfilmer, vad gör jag för fel? Mitt minne börjar ta slut så jag vill radera köpfilmer.

Annons:
kissidor
12/6/15, 8:39 AM
#1

gå till inställningar/allmänt/lagring och iCloudanvändning/hantera lagring, välj appen videor, tryck på ändra högst upp till höger och sen kan du ta bort köpfilmerna lokalt. ps. vet du om att det finns ett ipad.ifokus :) ?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[rolnor]
12/6/15, 11:28 AM
#2

Hittar inte appen videor där? Just att jag kan radera hyrfilmer men inte köpfilmer är ju märkligt, det ska ju enligt apples hjälp vara exakt likadant? Tack för ditt tips!

kissidor
12/6/15, 4:23 PM
#3

Hmm, det var lite märkligt för den finns ju där på MIN ipad iaf. Men vilken ipad och vilken ios-version kör du då?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[rolnor]
12/6/15, 7:13 PM
#4

Ipad air, ios9.1. Ja det är underligt, det står i hjälpen att det ska finnas en sådan uppe till höger men det är tomt??

kissidor
12/6/15, 8:52 PM
#5

Ok, ville bara kolla så du inte satt med en äldre version där det kanske såg annorlunda ut. Men då är jag tyvärr helt rådlös, för som du säger SKA det ju finnas där. Men du kanske skulle testa en återställning?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: