Annons:
Etikettinternet
Läst 1061 ggr
[hamster kompis]
12/17/15, 8:09 PM

Dåligt med filmer

De stora filmbolagen klagar alltid på sidoe som dreamfilm för att de förlorar pengar men om man ska köpa en film finns den oftast inte på typ coop så vad ska man göra liksom orkar vänta en vecka på en beställning!? fast på dreamfilm funkar inte filmerna ibland och de e många som inte finns och vi har viaplay också men där finns verkligen inget vad ska man göra om man vill se en speciell film då? Filmtips? helst sorgliga filmer utan så mycket romantik eller någon film med drama

Annons:
[hamster kompis]
12/17/15, 8:10 PM
#1

med rubriken menar jag att de inte finns nå filmer typ

Calcifer
12/17/15, 8:14 PM
#2

Det går på fler och fler sidor hyra filmer via nätet. Du betalar en liten summa, laddar ner filmen fullt lagligt, och har den tillgänglig en viss tid. Då behöver du varken köpa en film eller vänta en vecka.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

TheaV
12/17/15, 8:16 PM
#3

Brukar ta max ett par dagar när jag beställer en film via Internet, men annars finns det ju hur många streamingtjänster som helst nu; Netflix, Viaplay, HBO etc..

tlover
12/17/15, 8:31 PM
#4

#2 Jag önskar att man kunde köpa filmer på fil också. Många filmer vill man ju se flera gånger och man betalar ju inte bara för filmen om man hyr utan också för det extra internet som går 😕

l'm back

Zpookey
12/17/15, 9:11 PM
#5

#4
Köper du filmen på t ex iTunes så kan du se filmen på alla dina iOS-enheter var du än är. Du kan till och med ladda ner filmen till respektive enhet om du vill se den "offline".

tlover
12/17/15, 9:45 PM
#6

#5 Det skulle isåfall vara nedladnings/offline alternativet annars så är det ju samma problem (att man måste betala massor för samma film pga att man måste antagligen köpa till mer data)

edit: har tyvärr inte mac

l'm back

Annons:
Kaj
12/18/15, 9:13 AM
#7

SVTs öppet arkiv har många bra filmer från förr och nu.

Sedan har du youtube där mycket publiceras även i långfilmsformat men dock inte de senaste så klart.
Ladda ner från youtube och andra webbplatser via tubeoffline.com

[hamster kompis]
12/18/15, 5:14 PM
#8

Men på tex viaplay finns de ju inga filmer jag letar efter😞

[hamster kompis]
12/18/15, 5:14 PM
#9

Hade betflix ett tag men vi tyckte de var som viaplay

kissidor
12/21/15, 10:29 AM
#10

#6 du behöver inte ha en mac för att använda Itunes, det går från pc också, oavsett óm det gäller hyrd eller köpt film 🙂. och likadant är det med filmer köpta eller hyrda på google play

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: