Annons:
Etikettövrigt
Läst 747 ggr
Nellan-
2016-01-01 02:21

Photoshop

Hej jag har laddat ner Photoshop på min ena dator och nu är det så att jag vill ha PS på min andra dator också, kan jag ladda ner PS på den datorn utan att betala igen? I så fall, hur ska jag gå till väga?

Annons:
Zpookey
2016-01-01 03:07
#1

Jag antar att du kör med Adobe creative plan där du betalar en månadsavgift?
Då installerar du bara Adobe Creative cloud på den andra datorn och laddar ner Photoshop på den datorn med. Sen om du vill använda Photoshop på den andra datorn så loggar du bara ut från creative cloud på den första datorn.
Jag har Photoshop installerad på 4 datorer utan problem, men du kan som sagt bara vara inloggad med en dator åt gången…..eller så är det två datorer åt gången…kommer inte riktigt ihåg.
Men du behöver alltså inte betala igen.

Nellan-
2016-01-01 11:05
#2

Hade inte sovit på 2 dagar när jag skrev det där. Såhär ligger det till, det finns Photoshop på min skoldator, finns det någon möjlighet att få PS på min egna dator gratis?

Zpookey
2016-01-01 21:24
#3

Inte lagligt om du inte betalar för det.

Skolan använder säkert något avtal som begränsar licenserna till en dator per elev.

neos34
2021-11-15 00:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#2:
Du kan ju alltid använda Photofiltre ist, det är på Svenska och gratis + att du kan använda Adobes Photoshop plugins/filter.

Photofiltre är ett lättanvänt gratisprogram på svenska. Photofiltre tillhör ett av mina favoritprogram för bildbehandling under Windows. Det är enkelt, snabbt och lämpar sig utmärkt för nybörjare. Man kan till och med ladda ner hela mappen på ett usb-minne och köra det på vilken windowsdator som helst.

Mvh. Neos34, ifrån Mölndal.

Mvh. Neos34, ifrån Mölndal

Sabah
2021-11-15 03:39
#5

#4: Tråden är från 2016 och Nellan verkar inte vara aktiv men ditt tips kan säkert hjälpa någon annan! 🙂


💖🧡💛💚💙💜

Upp till toppen
Annons: