Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Datorköp Hårdvara Program för PC Program för MAC Annonsprogram / Virus Windows XP, 7 och 8.x Windows 10 01. Internet 02. Microsoft Office 03. Operativsystem 08. Tillbehör 09. Spel 10. Nätverk & Brandväggar 11. Fildelning 12. Säljes/köpes 13. Övrigt 14. Off-topic Webbläsare Undersökningar/kluring Varningar För sajtvärd och medarbetare
13. Övrigt

Skärmbild på tvären

2016-03-26 09:09 #0 av: Maria

Katterna har lyckats att få bildskärmen på tvären och jag vet att det är ett kortkommando att få tillbaka den men jag har glömt. Det har hänt innan haha. Kan någon hjälpa?

/Maria

Anmäl
2016-03-26 09:26 #1 av: Maria

Jag lyckades efter en stund. Jag tror jag tryckte på Alt+ någon av F-tangenterna överstSkrattar

/Maria

Anmäl
2016-03-27 17:06 #2 av: Carmarino

Det är tydligen några oerhört datakunniga katter du har. Kunde du inte fråga dem vilka kortkommando du skulle använda? Skrattar

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2016-03-27 17:07 #3 av: Maria

#2 Haha, ja de lyckas med det mesta iblnadSkrattar

/Maria

Anmäl
2016-03-27 17:21 #4 av: Carmarino

Mina katter är inte lika datorkunniga - tack och lov. Skrattar

Kommandot Ctrl+Alt+pil eller Alt Gr+pil ska tydligen återställa till normal skärm, men när jag testade på min dator så funkade det inte, men det beror troligtvis på att jag har ett NVIDIA-grafikkort. Då måste man ändra i inställningarna för grafikkortet.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2016-03-27 18:08 #5 av: Maria

Åh tack jag ska försöka komma ihåg det och bokmärka denna tråden.

/Maria

Anmäl
2016-03-30 20:54 #6 av: Halvdansken

Liknande saker har hänt mig när våra katter plötsligt hoppar upp på skrivbordet och lägger sig tvärs över tangentbordet. Har fått de märkligaste inställningar...

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.