Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1013 ggr
Marinas Mix
4/6/16, 9:10 AM

Ny skrivare

Nu har min gamla Epson skrivare (Epson Stylus DX7450) gett upp totalt.
Jag funderar på att införskaffa denna i stället:
https://www.netonnet.se/art/dator/skrivarescanner/blackstrale/epson-expression-home-xp-335/222881.8938/
Kan den duga till vanligt hemmabruk, skriver ut en del pärlmönster och vill ha skarpa bilder.
Hur står den sig i jämförelse med min gamla?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Carrosh
4/7/16, 3:25 PM
#1

Vi har en av varianterna av dessa skrivare från Epson, och den presterar mycket bra. Epson är ganska skarpa rakt igenom. 

Ett bra tips är att kolla recensioner på t.ex. Prisjakt eller Pricerunner, så får man rätt bra bild över hur de som använder varan tycker att den funkar. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

cookies
4/11/16, 11:11 PM
#2

Köpte en Epson XP322 för några månader sedan. Fy fan vilken skitskrivare! (ursäkta språket) Efter att test-patronerna tog slut beställde vi nya. Satte i dom som man ska, inga problem. Testade vi att skriva ut, då saknades typ 1/3 av sidan så man fick massa vita linjer. Ringde support, testade göra rent skrivarhuvud + några mer saker… Snart så fick jag skicka in den på lagning. Den fungerade fint när den kom tillbaka, men efter att ha stått STILL i 2 veckor så var samma problem tillbaka… Så nu är den lika fungerande som en tegelsten…

Skulle själv rekommendera HP eller Canon då dom har fungerat betydligt bättre. Har även pratat med fler som har haft liknande fel på sina Epson skrivare.

Marinas Mix
4/12/16, 7:52 AM
#3

Min gamla Epson, har jag haft i tio år och den är flitigt använd.
Fanns ju andra billigare skrivare, MEN de har en trefärgspatron och det är hopplöst.
Ska kika på prisjakt.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Upp till toppen
Annons: