Annons:
Etikettwindows
Läst 1769 ggr
mitzerl
5/29/16, 4:39 PM

Det jäkla W 10 dödar Google Chrome!

Jag har blivit tvångsuppdaterad till Windows 10, men nu funkar inte längre Google Chrome där jag har alla mina länkar och hela mitt liv typ. Min mobiltelefon är ju synkad till Google och det är där jag har alla mina bilder sparade och så.

Datorn har dessutom blivit extremt mycket trögare sen denna tvångsinstallation som jag inte kunde göra något åt, det fanns ingen stoppknapp. Och vissa grejer inne på inställningar funkar inte alls att klicka på.

Jag hade Windows 8 innan. Vad skall jag göra???

Annons:
Carmarino
5/29/16, 4:46 PM
#1

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

mitzerl
5/29/16, 5:05 PM
#2

Problemet är bara att jag inte minns om det var mer eller mindre än en månad sen det hände. Och om det var mer än en månad sen så försvinner tydligen allt man har på datorn, filer och hela rubbet.

Så vågar man chansa och göra detta?? Man tycker ju att man borde få ett meddelande om att typ "Det har gått längre tid än en månad sen uppgraderingen, är det säkert att du vill fortsätta?", men man vet ju inte säkert om man får det.

Carmarino
5/29/16, 6:09 PM
#3

Som jag uppfattar det så finns inte alternativet att återgå till föregående installation med i listan om det är mer än en månad sedan, så du kan ju följa instruktionerna och se vad det står. Det händer ju inget om du bara kollar.

Inget försvinner efter en månad - varken förr eller senare heller för den delen - men om du vill återgå till det gamla systemet så måste du ha återställningsskivor för det. Alla dina dokument och favoriter finns kvar, men du får leta på hårddisken efter dem om du inte hittar dem i Windows 10.

Vet inte om de ligger på samma plats i Win 8 som i Win 7, men där ligger de i mappen Användare på C-driven, och under ditt användarnamn finns mappen Favoriter.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[VSK]
5/29/16, 7:21 PM
#4

Installera över en fräsch version av Chrome. Välj offline installation. Hoppas det funkar sen.

Upp till toppen
Annons: