Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1556 ggr
Accalia
8/5/16, 12:29 AM

Funkar denna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, min hamster har suttit och gnagt på denna, men den funkar inte nu va..? (Förlåt för dålig bild och kanske hjärndöd fråga för er kunniga om det nu är så att den inte funkar haha)

Annons:
annia1
8/5/16, 1:00 AM
#1

Som det ser ut så är inte bara det svarta höljet skadat utan även att koppartrådar är av så den lär inte funka.

Sen är det en sladd som det går ström igenom så ska den inte användas som den ser ut för risken är att den då kan ge stötar eller i alla fall förstöra det som det ansluts till.

.

Accalia
8/5/16, 11:36 AM
#2

#1 får hitta en annan då, tack för svaret :)

morten.dynamite
8/5/16, 1:24 PM
#3

Är det lågspännings kabel? ser ut som en skärmad kabel, då borde den funka ser inte så extremt skadad ut. kan tejpa med vulktejp över skadan.

Accalia
8/5/16, 8:53 PM
#4

#3 har ingen aning, kan ingenting om kablar och grejer, det är en vanlig kabel som jag haft till mitt ps3, om du vet om man har någon speciell kabel till de?

morten.dynamite
8/5/16, 11:52 PM
#5

#4 tänkte om det inte är nätsladden så borde den funka, är det nätsladden (den man sätter i vägguttaget) då är den farlig att använda.

Accalia
8/6/16, 12:31 AM
#6

#5 jaha, ja den stoppar man i uttaget Får väl bli att ta en ny

Annons:
JonasDuregard
8/8/16, 1:49 PM
#7

Hur är det med gnagaren? Hälsa den att det är en dålig vana att bita på strömkablar 🙂.

Accalia
8/9/16, 12:15 AM
#8

#7 det är ingen fara med honom, den var inte inatt, vilket var tur för honom, vet att man inte ska ha sladdar ute, men glömde bort denna för har inte framme den särskilt ofta, de konstiga är att han bara gjort det med denna sladden….även om de vart andra sladdar Ska definitvt hälsa honom det ;)

Upp till toppen
Annons: