Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Datorköp Hårdvara Program för PC Program för MAC Annonsprogram / Virus Windows XP, 7 och 8.x Windows 10 01. Internet 02. Microsoft Office 03. Operativsystem 08. Tillbehör 09. Spel 10. Nätverk & Brandväggar 11. Fildelning 12. Säljes/köpes 13. Övrigt 14. Off-topic Webbläsare Undersökningar/kluring Varningar För sajtvärd och medarbetare
08. Tillbehör

Funkar denna

2016-08-05 00:29 #0 av: Accalia

Hej, min hamster har suttit och gnagt på denna, men den funkar inte nu va..? (Förlåt för dålig bild och kanske hjärndöd fråga för er kunniga om det nu är så att den inte funkar haha)

ett långfinger åt döden, vi gick över lik
Anmäl
2016-08-05 01:00 #1 av: annia1

Som det ser ut så är inte bara det svarta höljet skadat utan även att koppartrådar är av så den lär inte funka.

Sen är det en sladd som det går ström igenom så ska den inte användas som den ser ut för risken är att den då kan ge stötar eller i alla fall förstöra det som det ansluts till.

Played for a fool!

Anmäl
2016-08-05 11:36 #2 av: Accalia

#1 får hitta en annan då, tack för svaret :)

Anmäl
2016-08-05 13:24 #3 av: morten.dynamite

Är det lågspännings kabel?
ser ut som en skärmad kabel, då borde den funka ser inte så extremt skadad ut.

kan tejpa med vulktejp över skadan.

Anmäl
2016-08-05 20:53 #4 av: Accalia

#3 har ingen aning, kan ingenting om kablar och grejer, det är en vanlig kabel som jag haft till mitt ps3, om du vet om man har någon speciell kabel till de?

Anmäl
2016-08-05 23:52 #5 av: morten.dynamite

#4 tänkte om det inte är nätsladden så borde den funka, är det nätsladden (den man sätter i vägguttaget) då är den farlig att använda.

Anmäl
2016-08-06 00:31 #6 av: Accalia

#5 jaha, ja den stoppar man i uttaget
Får väl bli att ta en ny

Anmäl
2016-08-08 13:49 #7 av: JonasDuregard

Hur är det med gnagaren? Hälsa den att det är en dålig vana att bita på strömkablar Glad.

Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.