Annons:
Etiketttillbehör
Läst 2192 ggr
skumpan
2016-09-03 10:13

Filer på OneDrive

Hej! Vet inte riktigt vilket grupp jag ska lägga detta. 

Jag har försökt flytta filer från OneDrive till en extern hårddisk men får inte till det hur jag än försöker. Har försökt lägga ut fotona på skrivbordet i en mapp men det går inte. Kopplar jag in hårddisken så får jag inte till det heller. Vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. Någon som har några tips och råd?

Annons:
Kaj
2016-09-05 09:28
#1

Kör di Windows 10 eller? Det är nämligen lite annorlunda om du kör ex Windows 7 eller Windows 8.1

Om du går in i utforskaren på din dator så har du en mapp som heter OneDrive där förutsatt att du vid installationen av Windows bekräftade att du hade ett OneDrive konto. 
Windows 10 innehåller nämligen en app för att hantera detta.
Då läggs en OneDrive mapp till i din utforskare och där skall du då se alla bibliotek och filer som du har på ditt OneDrive konto.
Inte helt säker men jag tror att detta är en mapp som man sedan kan lägga in flera bibliotek från andra diskar till - måste kolla detta hemma för jag har ingen koppling på min jobb dator till mitt OneDrive konto.

Här är en länk till hur du kan mappa och ladda upp filer till onedrive.

https://support.office.com/sv-se/article/Ladda-upp-foton-och-filer-till-OneDrive-b00ad3fe-6643-4b16-9212-de00ef02b586

Upp till toppen
Annons: