Windows 10

Genväg på skrivbordet skapas

2016-09-24 12:54 #0 av: beem

I Start har jag ett program - Open Livewriter.  Jag öppnar alltid programmet. Varje gång jag använder programmet skapas automatisk en genväg till skrivbordet. Jag tar bort den men nästa gång är den tillbaka.

Varför - går det stoppa ?

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2016-09-24 20:02 #1 av: VSK

Borde finnas en inställning i programmet om detta. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen.

Anmäl
2016-09-24 20:40 #2 av: beem

#1 Jag har försökt hitta en inställning men det går inte bra. Det konstiga är att inga andra program skapar genväg. Har inte heller haft problemet förut med Open Live Writer.

Som så ofta då jag inte förstår skyller jag på Windows 10 Funderar

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2016-09-24 20:42 #3 av: VSK

Ja många skyller ju på Windows 10 så varför inte Skrattar

Kolla om det finns nån nyare version av det där programmet eller kolla på deras sida om de har forum/support. Eller så googlar du bara. 

Anmäl
2016-09-24 20:44 #4 av: beem

#3 Gissa om jag har googlat. Hittar bara hur man skapar genvägar.

Kanske det finns en nyare version. Det ska jag kolla eller så blir det supporten.

Anmäl
2016-09-24 20:46 #5 av: VSK

Antagligen så finns det en nyare mer kompatibel version till Windows 10. Eller patcher, 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.