Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1599 ggr
tlover
12/28/16, 10:29 AM

Söker skrivare

Vår multiskrivare (själva skrivarfunktionen) har gett upp och då jag behöver det till mitt företag så behöver jag köpa en ny, helst nu medan det är rea.

Det jag behöver är

  • Bra kvalité på utskrifterna
  • Kunna skriva ut både färg och svartvitt
  • Kunna skriva ut lite tjockare papper tex dessa 
  • Billig i utskrift
  • Inget hemmarnsvärde (dvs inte för dyr)
  • Relativt liten skrivare

Jag är inte säker på om jag behöver en multiskrivare då jag tror att scannern fungerar på den gamla så både multiskrivare och vanliga skrivare är av intresse.

Jag behöver inte att det går supersnabbt då jag än så länge inte använder den så jätteofta

Vad tror ni skulle passa?

l'm back

Annons:
Martin
1/2/17, 10:37 AM
#1

Kommer inom kort själv att köpa ny skrivare.

Blir en Canon Pixma MG 7750 (7751, 7752) är likadana men andra färger.

Inte den billigaste, men möter mina behov. Kanske för stor för dig, beroende på vad du menar med stor/liten?

En tanke är att om din multiskrivare gett upp men scannern funkar så kanske du ändå skall fungera på scannerfunktion i din nya, annars måste du skaffa ny scanner när scannerfunktionen ger upp (vilket den kanske, men kanske inte gör). Beror såklart också på vilket sätt din förra skrivare gett upp.

mvh Martin

[colors_]
1/4/17, 9:34 PM
#2

Har en ny, relativt billig skrivare. Den ger OK utskrifter, har mest använt till text men provat skriva ut foto med mobilen (man kan dock bara skriva ut ett foto per sida i officiella appen vilket jag tycker är en miss).

Att byta ut alla patroner är relativt billigt till denna skrivare. 

Är nöjd med den över lag.

http://m.clasohlson.com/se/Skrivare-HP-Envy-4520-4526-AiO-/38-7087

Upp till toppen
Annons: