Annons:
Etikettvarningar
Läst 2102 ggr
Vidgus123
2017-04-27 17:46

Allt blev litet i Google docs

Idag när jag satt och jobbade i Google docs lyckades jag komma åt ctrl bindestreck och allt blev mycket litet. Jag testade några andra ctrl funktioner med inget fick det att zooma ut igen, så jag gick in på internet men hittade inget till hjälp. Nu frågar jag er IT människor om ni vet hur jag ska zooma in igen Tack på förhand, satte den nog i fel grupp… PS annars ser det ut som vanligt men litet

Annons:
_Fisken
2017-04-27 18:02
#1

Det låter som det är webläsaren du har zoomat med  (ctrl o minus). Vad har du för webläsare? Leta efter läsarens meny och där ska det finnas nån slider eller +/- så du kan ställa tillbaka till 100%. Prova annars med Ctrl och plustecken.

Vidgus123
2017-04-27 18:27
#2

Tack för svar, Det konstiga är att det endast är på Google docs, inte på tex Google Slides och drawing m fl. Ska testa ctrl + Jag använder google

Vidgus123
2017-04-27 18:31
#3

Tack för hjälpen fisken, det var ctrl + Att jag var så dum och inte förstod det!!

_Fisken
2017-04-27 19:17
#4

Kanske lite otur när du tänkte? :-)   Jag har det ibland.

Kaj
2017-04-28 11:29
#5

Zooma ut och in kan du enkelt göra i alla webbläsare genom att hålla i ctrl knappen och sedan scrolla med hjulet på musen.
Du kan även ställa in default zoom nivå i webbläsarna så får dom den storleken nästa gång du startar webbläsaren och besöker en sida. I Google Chrome klickar du på inställningsmenyn (de 3 små vertikala punkterna( uppe till höger. Där väljer du sedan Zoom nivå under Zooma in.

Upp till toppen
Annons: