Annons:
Etikettprogramvara
Läst 728 ggr
Galenidjur
7/17/17, 4:06 PM

bluestacks och instagram

 Någon här som vet hur man använder instagram via bluestacks?

Jag tar mest bilder med min kamera och inte med min telefon så ville ha ett sätt att ladda upp bilder ifrån datorn. Problemet är dock att det går bara att ladda upp en bild åt gången och inte lägga in flera i samma inlägg. Någon här som vet hur man gör? Har googlat, men hittar bara information från 2016 och de verkar ha ändrat på hur man gör nu.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Annons:
SoulPain
7/18/17, 6:28 PM
#1

Du får gå in system app, sen settings, sen välja importera windowsfiler, importera alla bilder du vill lägga in på instagram.

Sen går du in i instagram på bluestacks och gör som om du skall lägga till bilder i mobilen, alla bilder du fört över kommer finnas att välja mellan i Instagram.

För att posta flera bilder i ett inlägg så får du välja ikonen för bildspel och lägga in alla bilder du vill ha med i samma inlägg.

Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime - Lao Tzu

Galenidjur
7/18/17, 8:26 PM
#2

#1  Problemet är att när jag trycker på importera windowsfiler så kan jag bara markera en bild i taget och när jag klickar ok så laddas bilden upp som ett nytt inlägg och det går inte att gå tillbaks och välja fler bilder.

DÄREMOT så löste jag det på ett annat sätt.  Tryckte bara på ladda upp,  som vanligt, sen minimerade jag bluestacks, gick in i bildmappen där mina bilder låg , markerade de bilder jag ville ha och bara drog dem in i bluestacks och voila, bilderna lades till  i instagrams galleri. Sen var det bara att markera de bilder jag ville ha och ladda upp som ett inlägg.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Upp till toppen
Annons: