Annons:
Etikettwindows
Läst 1651 ggr
dermot
2012-04-29 16:38

Går inte skriva.

Jag kan inte skriva ordentligt, ska jag skriva et ord med två bokstäver efter varandra funkar inte det, kan inte suda heler.. vad är felet?

fick up någon ruta med "tröga tangenter" men klickade ner den och då började deta..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Annons:
dermot
2012-04-29 17:09
#1

Och nu kan jag inte skriva alls…. (Sitter vid mobilen nu o det funkar inte i längden… Nån som kan hjälpa mig?:( ön

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Halvdansken
2012-04-29 18:32
#2

Vad? Fastnar tangenterna? Stationär eller laptop? Har du provat med ett annat keyboard?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

dermot
2012-04-29 19:04
#3

#2 Det är en laptop, mindre än ett år gammal.. Hela tangentbordet har lagt av nu (sitter vid pappas dator nu). Pappa skulle köpa ett tangentbord som man kan koppla in i USB-uttaget så får vi se om det fungerar med det.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




dermot
2012-04-29 19:06
#4

Det går alltså klicka på dem, men händer ingenting på skärmen…

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Halvdansken
2012-04-29 19:08
#5

I gamla dar skulle men nog kallat det för 'glappkontakt', men hur sånt fungerar i moderna datorer vet jag inte. Men det är det säkert nån annan som vet.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

dermot
2012-04-29 19:11
#6

OK, tack. Vi får väl åka in med den annars.. Känns ju inte så kul att ha en ickefungerande dator när man skriver mycket som jag och den dessutom inte ens är ett år gammal.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Annons:
Upp till toppen
Annons: