Annons:
Etikettinternet
Läst 1483 ggr
ilb
5/14/12, 10:22 PM

Allt låser sig

Precis allt låser sig. Kan inte göra något alls på flera timmar ibland. Ibland går det en stund, som nu. Det blir fel sidhämtning eller "timglaset" bara står och tickar och det går inte att göra något alls. Har firefox. Det har varit så här i några dagar. Det kan vara segt då och då men inte som dom här dagarna när inget alls fungerar, det kvittar vilken sida jag försöker komma in på.

Vad kan jag göra? Tacksam för tips och förklaringar på en mycket låg nivå steg för steg eftersom jag inte kan något alls i princip om sånt här. Det ska bara fungera!!Skäms

Annons:
JohannaEkroth
5/14/12, 10:24 PM
#1

Jag fick så för ett tag sedan, då hjälpte det att ominstallera Flash Player.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

ilb
5/14/12, 10:29 PM
#2

Jag har försökt komma på vad jag gjort som kan förändra det så det blir så  här. En sak jag gjorde för några dagar sedan var installerade Flash Player! Det kan alltså vara det som gör det? Är det det programmet som gör att man kan kolla filmer?

Jag skrev att jag är kass på allt sånt här! Det var ingen överdrift.

JohannaEkroth
5/14/12, 10:32 PM
#3

Ja, precis, flash player visar rörlig bild i webbläsaren, typ reklam och sådant…

Här är länken. http://get.adobe.com/se/flashplayer/

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

ilb
5/14/12, 10:40 PM
#4

Tack hjälpen och länken. Nu har jag installerat det igen och hoppas det funkar bättre i fortsättningen. Höll på att bli tokig!Tungan ute

JohannaEkroth
5/14/12, 10:45 PM
#5

Jo jag trodde jag hade fått virus eller något när det drabbade mig, så av en slump uppdaterade jag flash player och därefter var det borta. FörvånadSkrattande

Hoppas detta löste problemet. Flört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

ilb
5/15/12, 8:31 AM
#6

Det funkar idag! Tusen tack för hjälpen. Skrattande

Jag trodde också jag fått virus.

Annons:
JohannaEkroth
5/15/12, 8:43 AM
#7

Va bra! Så lite så! Flört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Upp till toppen
Annons: