Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1308 ggr
Minos
6/22/12, 1:55 PM

Laserskrivare

Är det någon som har  färglaserskrivare och kan de tips om någon som är bra.

Annons:
beem
6/22/12, 1:56 PM
#1

Jag ska byta skriva (skrev i en annan tråd ang. trådlös) och har också funderat på en laser så jag tar gärna emot tips också.

Patronerna är väl ganska dyra men de sägs räcka mycket längre än de andra. De modeller jag sett är så stora och klumpiga - inget för skrivbordet.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Monarchy
6/27/12, 4:47 PM
#2

Inte för att vara sånn… men googla….
"laserskrivare test"  Fick upp 4 olika tester direkt.

Minos
6/27/12, 4:59 PM
#3

# 2 Liiite trist är det med ett sånt svar. Samtidigt vet jag att många frågar för det är enklare så. Det gäller inte mig. Jag googlar och när jag sen inte hittar info frågar jag - men det är ju jag det.Tungan ute

Jag har googlat men litar inte riktigt på de omdömen man läser däför är det bättre att höra men någon som kanske själv har erfarenhet.

Monarchy
6/27/12, 10:28 PM
#4

ja samtidigt blir det ju helt omöjligt att veta om personen är kunnig.. 
tror inte en privatperson har testat dom 10 olika laserskrivare som finns och vet vilken som är bättre…
Dom som testar har ju testutrusting.. dom har koll på vad dom gör.. Men gör som ni vill

beem
6/28/12, 3:06 PM
#5

Jag har också googlat och hittat och läst  de testerna.

Min tanke var samma som Minos' att det är bra att höra med personer som har laserskrivare vad de tycker.

Ingen verkar ha laserskrivare eller vill inte svara  så jag fortsätter mitt sökande.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Fridaybrew
6/28/12, 9:51 PM
#6

Bara ringa till tillverkaren sverige kontor och sen be dom skriva ut ett foto på en halv sida sen andra sidan med text. sen skickar dom hem bilden till dig. Detta gör du med flera olika tillverkare och skrivare så kan du jämföra själv hemma.

Jag har gjort så själv och det var inga problem det handlar om service helt enkelt, och dom vill ju sälja =)

Gör ett test med vaxskrivare isf också så du kan jämföra ta gärna med en bra bläckskrivare i testet.

obs måste vara exakt samma bild/sida på alla tillverkare så jämförelsen blir rättvis.

/Fridaybrew

Annons:
Upp till toppen
Annons: