Annons:
Etikettinternet
Läst 1980 ggr
beem
8/13/12, 12:21 PM

Rensa webbhistorik i Chrome

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag rensar wbbhitorik i Chrome väljer jag aldrig att rensa sparade  lösneord. Trots det så försvinner  alla lösenord.

Varför blir det så ?

Detta rensar jag:


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
ru4real
8/13/12, 12:31 PM
#1

Synkar du chrome mot google? Isf borde de ju finnas kvar. Du rensar ju cookies, och då försvinner oftast de automatiska inloggningarna som man gjort, men själva lösenordet borde ju finnas kvar.

beem
8/13/12, 1:06 PM
#2

" 1 Vad menar du medn "synkar du chrome mot google" ?

Där jag har sparade inloggningsuppgifter måste jag logga in på nytt efetr en rensning.

Förut hade jag IE och då hände inte detta då jag hoppade över detta med lösenord i resningen.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

ru4real
8/13/12, 1:28 PM
#3

ja, du måste logga in på nytt eftersom du rensat cookies till de aktuella siterna. Lösenordsfunktionen verkar inte funka på alla siter. Jag har samma problem ibland, på siter jag sällan besöker, men jag rensar aldrig min historik, så det betyder att det antagligen ligger på den siten.

Men, när du börjar skriva i user-rutan, så behöver du inte skriva hela ordet och inte lösenordet, eller hur?

beem
8/13/12, 1:34 PM
#4

När jag  börjar skriva i user är det olika. Vissa sajter behöver jag bara börja på anv.namnet så kommer  det upp - men inte lösenordet. På vissa sajter kommer  båda upp.

Men då vet jag hur det ligger tiill. I det fallet var då IE  bättre för man behövde inte logga in igen efter en rensning.

Då vet jag att jag inte göra fel när jag rensar.

Tack för hjälpen.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Upp till toppen
Annons: