Annons:
Etikettövrigt
Läst 1699 ggr
Noa-Nisse
2012-08-15 18:06

Redigeringsprogram

Hejsan!

Jo det är så att jag gått och köpt mig en GoPro HD HERO 2 kamera! Jag är så ivirg att komma igång med den =)

Jag har testfilmat och provat lite olika inställningar på den. MEN när jag överfört filerna till datorn så vill jag kunna redigera ihop klippen till en enda film. Och i den filmen hade jag velat kunna göra vissa klipp i slow motion o.s.v… Windows movie make fungerar det inte i om man inte konventerar filmen och även om man gjort det så blir filmen så hackig under själva redigeringen när man ska kolla på den i pree-view". Har ni något exempel på ett redigeringsprogram som är bra, lite mer avancerat än moviemaker men ändå lätt att förstå, behåller den goda kvaliten på filmen och är gratis.

Jag har letat men hittar inte känns det som, eller så letar jag på fel ställe… :(

Någon mer här inne som har en GoPro? lite tankar kring den? =)

 Medarbetare på Hundar.ifokus

Annons:
Noa-Nisse
2012-08-16 21:45
#1

Ingen här inne som vill svara? över 53 stycken som läst tråden men ingen som vet? :)

 Medarbetare på Hundar.ifokus

Noa-Nisse
2012-08-16 22:10
#3

Gulligt av dig… 

Men eftersom jag skrev här så ville jag ha PERSONLIGA åsikter!! Då vet jag att man inte ska komma hit här för råd fler gånger…

Tack för "trevligt" bemötande…

 Medarbetare på Hundar.ifokus

ru4real
2012-08-16 22:21
#4

Haha. Sorry. Men, eftersom ingen svarade och du bumpade tråden, så blev det som det blev.

Tydligen har ingen pysslat m den kameran, men en av trådarna som jag hittade på den länken hänvisade till adobe's filmredigeringsprg. Mer än så kan inte jag göra. Och som du själv sa, 53 lästa men inget svar, tyder på att antingen kan ingen ngt, ingen vill skriva ngt eller så är folk bara nyfikna.

Vad har du mest nytta av? mitt "otrevliga" svar, eller inget svar alls? Jag försökte hjälpa dig lite iaf. Men det är så otroligt vanligt här att folk ställer frågor som har enkla svar, bara de att de inte orkar googla själva.

Men kolla efter gopro-forum, där måste det ju finnas tips, råd och folk m erfarenhet. Och det är ett seriöst tips från mig, kasta det el gör vad du vill m det.

Upp till toppen
Annons: