Annons:
Etikettprogramvara
Läst 910 ggr
ebh
9/23/12, 3:26 PM

Datorns ljud fungerar bara varnannan gång mm

Hej! Vet inte om jag skriver på rätt sida men jag hoppas det! Har haft jättemycket problem med min dator senaste månaderna.  Det är nämligen så att varannan uppstartning så fungerar inte ljudet på datorn, varken från datorns egna högtalare eller om jag sätter i ett par hörlurar. När skärmsläckaren sätts på så gånger den heller inte att väcka igen, utan låser sig helt och man måste stänga av den. När man stänger av den stänger den heller inte av sig helt utan forsätter att stå och lysa.

Uppskattar verkligen all hjälp jag kan få då jag är beroende av den här datorn i skolarbeten, och när den stänger av sig är det lätt att ingenting hinner sparas.

Mvh

Annons:
ru4real
9/23/12, 11:26 PM
#1

Du säger ingenting om vilken typ av dator och märke du har, då är det svårt att ge dig hjälp.

ebh
9/24/12, 4:21 PM
#2

Förlåt! Har en Hp dv6 (Vet tyvärr inte specifikt vilken modell det är). Dator kraschade dock igår och jag var tvungen att göra en återställning till då den var fabriksny. Då försvann problemet med skärmsläckaren och ljudet, den går fortfarande dock inte att stänga av…

Upp till toppen
Annons: