Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 1698 ggr
majsiiii
2012-10-09 15:57

Gaming tangentbord ?

Hej, jag har letat ett tag efter ett rosa keyboard, skulle tycka det vore så grymt fint, och finns det något skönt GAMING tangentbord som är rosa/har rosa bakgrundsbelysning så är det ett sådant jag vill ha.

Det jag mest gör på datorn är väl spela, så det viktigaste är att det är ett skönt speltangentbord med macron. :)

Vet ni något eller har ni något tips vart man kan leta? Har provat o googla lite men inte hittat något som fortfarande är till försäljning :P

------

Maja

Majsiiii @ Steam

Annons:
majsiiii
2012-10-09 18:42
#2

mjo. de är ju en hel del tangentbord ja. men vet du vilka utav dessa på sidorna som har rosa belysning samt om det finns o köpa i sverige ens ? :)

------

Maja

Majsiiii @ Steam

ru4real
2012-10-09 21:52
#3

Ja du, hemsidorna kanske gav ngn ledtråd? Eller som du kontaktar ev svenska återförsäljare? Eller kollar med svenska webbshoppar, t ex webbhallen?

Sigrun
2012-12-04 11:18
#4

Jag rekommenderar Starcraft Marauder 2 gjort av razer, något mindre tangentbord men jag använder den för just starcraft 2 och wow samt andra spel och det går ypperligt bra, vad gäller bakgrundbelysning så kan man ändra till grön, blå röd, turkosa, lila,rosa osv.. så den är prisvärd, köpte den på MediaMarkt, var väl inte sådär jättebillig direkt..

Upp till toppen
Annons: