Annons:
Etikettinternet
Läst 1973 ggr
[_annaH]
2012-11-28 13:16

Kommer inte in

Nu vet jag absolut inte om detta är rätt forum men jag har ett problem som bara är på min dator.

Jag kommer inte in på banken(swedbank och sedan logga in), det står bara "Det har uppstått ett internt tekniskt fel.Återvänd till inloggningen genom att klicka på länken nedan.", när jag klickar på länken så händer inget utan jag kommer tillbaka till samma sida. Har vart såhär väldigt länge nu..

På sambons dator så funkar det alldelles utmärkt o logga in.

Vad kan jag göra ?? Obestämd

Annons:
[_annaH]
2012-11-28 13:19
#1

Löste sig men när jag ska logga in så står det att jag blivit utloggad så kommer fortfarande inte in :S

[RadioMG]
2012-11-28 14:47
#2

Testa rensa tempfilerna och se om det hjälper.

http://support.microsoft.com/kb/260897/sv

Zepp
2012-11-28 20:24
#3

Det där är ett ständigt problem tycker jag!

När IE9 kom så funkade det helt plötsligt inte att signera på banken.. men då funkade Chrome i stället!

Nu funkar inte Chrome längre.. men helt plötsligt så funkar IE!

Grejen är tror jag, att bankerna inte hänger med när det gäller utveckling av browsers.. det kommer nya uppdateringar hela tiden.

Och man bör vänta med uppdateringar tills banken säger att de stöder din version av browser.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

[_annaH]
2012-11-28 20:26
#4

Det är första gången jag stötte på problemet! :o

Testade som #2 sa o nu funkade det :)!

[RadioMG]
2012-11-28 23:48
#5

Bra att det löste sig!

Kaj
2012-11-29 10:06
#6

Nu har jag inte swedbank men så fort jag går in på bank eller andra viktiga sidor använder jag mig alltid av InPrivate läget. Då sparas inget i temporary files efter att jag stängt ner min webbläsare.

IE - öppna ny flik. Välj Öppna fönster för InPrivate. (Du kan även gå till menyn Säkerhet och välja Inprivate surfning)

Chrome - kommer inte riktigt ihåg där då jag inte kör Chrome från jobbet men det är på något liknande sätt som IE

Annons:
Halvdansken
2012-11-29 11:04
#7

Detkan också bero på att man har en gammal Java version, och att det hjälper att  uppdatera den. Ibland är företagen/webmastern så pass smarta att de meddelar detta, men inte alltid.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Upp till toppen
Annons: