Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1230 ggr
Wistyl
12/6/12, 1:44 PM

Tangentbordet fungerar inte. Tentainlämning i mon

Det är så att min data anser att ctrl tangenten är nedtryckt. Så nä jag försöker skriva någonting så reagerar den som att det är en kombenation som jag trycker ner. Det är så att inte ens mitt skärmtangentbord kan skriva för den tycker också att ctrl är nedtryckt. Jag har tagit bort båda knapparna och gjort rent under men det verkar inte hjälpa. Kan jag på något sätt ha råkat trycka in en kombenation som gör detta? Kan man på något sätt stänga av en knapp? Saken är liksom den att jag har inlämning av tenta i morgon. Men jag kan i alla fall kopiera(ctrl+c) men jag tror tyvärr inte att det är tillåtet på högskolan så om någon har en bra lösning på mitt problem som inte är att skriva hela tentan på mobilen ( som jag använder nu) så är jag jätte tacksam för eran hjälp!

Annons:
ru4real
12/7/12, 1:33 PM
#1

Det verkar ju som om ditt tangentbord/knappen har fastnat. Svårt att säga ngt om, men har du testat att vända upp och ner på tangentbordet och knackat lite? Ev kan du pilla loss den tangenten och se om det hjälper, var försiktig dock, vissa tangenbord är löjligt känsliga och knappeländet kanske inte vill sitta fast sen.

Wistyl
12/7/12, 3:07 PM
#2

det är en laptop som jag har och jag har pillat bort knapparna men ingeting verkar hjälpa. tentan fick jag lämna in handskriven så det är tur att man har en förstående lärare

Upp till toppen
Annons: