Annons:
Etikettwindows
Läst 1282 ggr
[_hsleiufhbtv]
2013-01-02 14:20

Verktygsfälten borta i Firefox

Jag har för vilda kaninungar här hemma just nu som inte kan låta bli att springa över mitt tangentbord på datorn. Igår lyckades en av ungarna trycka på några tangenter som gjorde att allt runtom själva firefox-fönstret försvann. Nu när jag är inne på firefox syns endast den hemsidan jag besöker just nu (vilket är datorn.ifokus såklart) och den sidan fyller upp HELA skärmen. Jag blir tokig, det är hemskt att ha det såhär ju Skrikandes Googlade lite snabbt och läste om att man ska trycka på F10/F11, men det funkar inte! Ingenting händer. Likaså om man trycker på Alt som är på vänster sida av mellanrumstangenten. Någon som vet vad jag menar? Det här är hemskt, jäkla kaninungar som inte låter min dator vara ifred Skrikandes Hoppas någon förstår vad jag menar, för jag kan inte riktigt förklara haha.

Tacksam för hjälp!

Annons:
ru4real
2013-01-02 15:09
#1

Jag testade själv, och för mig funkar det, F10 öppnar och stänger menyraden, F11 ger helskärmsläge. Prova att trycka flera ggr på dem, det är en kombination av de bägge som ger helskärmsläge tydligen.

[_hsleiufhbtv]
2013-01-02 15:12
#2

#1 Fick rätt på det nu, tack! :)

Upp till toppen
Annons: